Alles–in–één webdesign voor AH’s Caffè Gondoliere

Door Loodsondernemer Daniëlle Jansink

‘Een go–to shop wanneer je een alles–erop–en–eraan online visitekaartje wilt’ – zo omschreef één van mijn Loodscollega’s mijn onderneming laatst. En eigenlijk klopt dat wel. Ik help entrepreneurs, merken en bedrijven met het neerzetten van een smaakvol online visitekaartje. Van A tot Z. Van het bepalen van de juiste huisstijl en het schrijven van rake (web)teksten tot het fotograferen van hoogwaardige beelden en het ontwerpen van een krachtig webdesign – ik vind alles even leuk. En gelukkig voor mij valt deze creatieve combo in de smaak bij mijn klanten. Zo werkte ik onlangs voor de tweede keer samen met Albert Heijn voor een online restyling van hun koffielabel Caffè Gondoliere.

All-inclusive, graag!

Hun wens? Opnieuw live gaan met een website die veel meer van nu is, zonder een wijziging van hun kenmerkende logo en packaging. Daarvoor legden zij alle verantwoordelijkheid bij mij. Van het schrijven van nieuwe webteksten en het fotograferen van smaakvolle beelden tot het creëren van een compleet nieuw webdesign. Voor de foto’s waren we er al snel uit: een huiselijke setting met een landelijk tintje – dát wilden we uitstralen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik vond een woonboerderij in een Fries dorpje die de landelijke sfeer ademde die wij zo zochten. Na een halve dag shooten stond alles erop en kon ik aan de slag met de nabewerking.

Modern en smaakvol

Met alle nieuwe beelden én teksten op zak ging ik aan de slag met het webdesign. En hoewel de huisstijl al decennia lang vast staat, lukte het toch om er een modern geheel van te maken dat smaakvol oogt en de juiste sfeer uitstraalt. De klant was laaiend enthousiast – missie geslaagd!

Wil jij ook live gaan met een all–inclusive website die jouw onderneming onderstreept? Bezoek dan mijn website en neem contact met me op!

Volgende
Volgende

STAAL Deventer – een écht Loods project